De auteurs van 'Geen merk maar een lifestyle' zijn ervaringsdeskundigen en specialisten op het gebied van employer branding en recruitment marketing.
Alfred Boot
Alfred studeerde economie aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Hij heeft in uiteenlopende organisaties ervaring opgedaan met het oplossen van organisatievraagstukken en personeelsmanagement. Hij is werkzaam geweest als organisatieadviseur, projectleider en interimmanager. Jarenlang was hij corporate HR-directeur bij Dura Vermeer Groep NV. Alfred is sinds 2022 bestuurslid bij Bpf Bouw. Hij treedt op als gastspreker over mens en organisatie.
Met enige regelmaat schrijft hij over dit onderwerp in vakbladen en op social media. Daarnaast heeft hij een aantal bestuursfuncties.
Robine de Graaf
Na haar communicatiestudie in Rotterdam adviseerde Robine verschillende bedrijven over de inzet en het gebruik van sociale media. Sinds 2015 werkt ze als online mediamanager bij Dura Vermeer. Daar is zij verantwoordelijk voor de online marketing-communicatiestrategie, arbeidsmarktcommunicatie en recruitment marketing. Gelijktijdig met de start van employer branding lanceerde zij een succesvol merkambassadeursprogramma waarin medewerkers en de kracht van user generated content centraal staan.
Glenn Metselaar
Glenn Metselaar studeerde journalistiek in Tilburg en werkte aan het begin van zijn carrière bij de krant. Al snel maakte hij de overstap naar de communicatie bij onder meer semi-overheidsinstellingen en communicatie-adviesbureaus. Vanaf 1997 werkt hij bij Dura Vermeer Groep NV en sinds 2009 in de functie van hoofd Corporate Communicatie. In die rol is hij verantwoordelijk voor reputatiemanagement, crisiscommunicatie, sponsoring en events , interne communicatie en het (werkgevers)merk.
Laat je inspireren en start jouw reis vandaag nog!
'Geen merk maar een lifestyle' is vanaf nu te koop via de site van Managementboek.nl. Zakelijk bestellen is mogelijk door te kiezen voor 'betalen op factuur'.